منظور: ستاد تدوین آئین نامه های قانون برنامه هفتم تشکیل شد

به گزارش اجاره، رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: ستاد تدوین آئین نامه ها و دستورالعمل های برنامه هفتم در سازمان برنامه و بودجه تشکیل شد.

به گزارش اجاره به نقل از مهر، داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه، بر ضرورت پیگیری مستمر برای تحقق و وصول کامل منابع و درآمدهای بودجه ۱۴۰۳ تاکید و اظهار نمود: معاونت ها و امور تخصصی سازمان باید ضمن پیگیری مستمر برای تحقق منابع بودجه، نظارت کامل و دقیقی هم بر وصول درآمدها داشته باشند.
معاون رئیس جمهور اظهار داشت: لازم است برنامه تحقق منابع بودجه ۱۴۰۳ از جانب سازمان برنامه و بودجه با دستگاههای اجرایی توافق و مصوب شود تا دستگاه ها بتوانند برنامه ریزی لازم را داشته باشند.
وی اضافه کرد: آیین نامه ها، دستورالعمل ها و اسناد راهبردی برنامه هفتم پیشرفت باید ظرف موعد مقرر، تهیه، تصویب و ابلاغ شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: با ایجاد ستاد تدوین آیین نامه ها و دستورالعمل های برنامه هفتم پیشرفت در سازمان برنامه و بودجه، این کار سرعت خواهد گرفت.
منظور افزود: برای اجرای بهتر مأموریت ها و وظایف سازمان برنامه و بودجه کشور، امور آموزش به دو امور جداگانه تفکیک شد و از این پس، آقایان «رضا عوض پور» بعنوان رئیس امور آموزش و پرورش عمومی و فنی حرفه ای و «غلامرضا خواجه سروی»، بعنوان رئیس امور آموزش عالی، تحقیقات و فناوری، فعالیت خواهند کرد.
در جلسه شورای معاونین سازمان برنامه و بودجه، گزارش های «وضعیت تحقق منابع در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۳»، «وضعیت عملکرد تخصیص بودجه در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۳»، «اقدامات انجام شده جهت راه اندازی سامانه مبادله موافقت نامه ها»، «آخرین وضعیت آیین نامه های قانون بودجه ۱۴۰۳» و «آخرین وضعیت آیین نامه ها، دستورالعمل ها و اسناد راهبردی برنامه هفتم پیشرفت» از جانب معاونت های ذی ربط عرضه شد.